Stretching : hoe en wat doe je eigenlijk?

Stretching is goed voor je en voorkomt blessures.

Het is beiden waar, maar weet hoe en wat je doet en…… wanneer!

Doe voor je training  dynamische stretchoefeningen . terwijl je als afsluiting meer baat hebt bij statische stretching.

Geen langdradige uitleg, maar laat je helpen door deze plaatjes. Alle rood gekleurde spieren/banden stretch je met deze oefeningen.

Je kunt ze dynamisch of statisch uitvoeren!Yoga3_4-1024x576Yoga5_6-1024x576Yoga7_8-1024x576Yoga9-10-1024x576Yoga11_12-1024x576Yoga13_14-1024x576Yoga15_16-1024x576Yoga17_18-1024x576Yoga19_20-1024x576Yoga21_22-1024x576Yoga23_24-1024x576Yoga25_26-1024x576Yoga27_28-1024x576Yoga29_30-1024x576Yoga31_321-1024x576Yoga33_341-1024x576Yoga1_2-1024x576

Veel succes!

Bron : Greatist

Over de schrijver

Madeleine van Rossum

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

twintig − twaalf =

Copyright © 2014.  Wil jij een gemakkelijk te beheren website?